Logg inn

Har produktet blitt skadet på veien?

Dersom din bestilling har blitt skadet under frakt finner du informasjon omskadde esker hva du skal gjøre under.

  • Hvis varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres.
  • Du må ta bilde av pakken fra alle sider slik Posten utleverer den (sendes oss på mail: retur@vitalhelse.no).
  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Registrerer en retur hos www.VitalHelse.no.
  • Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til VitalHelse.no sammen med godkjent retur ifra VitalHelse.no sammen med den skadde varen.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.


Tilbake til kategorisiden
Lukk
Laster...